[娛樂] 陳冠希避7則吉 為馬拉松換號碼布解畫

陳冠希乜 7都唔要( 2012-02-23 )
為馬拉松換號碼布解畫 陳冠希避7則吉


[轉載/Youtube] 被指努力洗底的陳冠希(Edison)昨日出席時裝店活動,早前他跑馬拉松被疑做假,因掛在身上的號碼布並非他本人,Edison解釋因自己的號碼布有不利他的7字,故與友人對掉,但腳上計時器沒有除過,強調清者自清。

陳冠希昨日在其位於銅鑼灣的時裝店Juice,出席Nike活動,家姐陳見飛、好友MC仁與李璨琛也有到來捧場。席間,Edison親手將「NIKE CLOT Tennis Classic AC TZ(Museum Edition)」的波鞋,即場改造,令雙鞋充滿懷舊效果,交給首位排隊購買的客人。

計時器冇調包
早前Nike贊助Edison跑慈善馬拉松,他被發現號碼布名字並非本人,即被指跑步做假,又說被取消資格,Edison坦言:「我都問咗好多人點解會有咁嘅事發生,後來查到話係某本雜誌係咁打電話去大會,問點解唔取消我資格,其實當日我本身塊布個號碼有個7字,我唔想要個7字,同人換咗,但我腳上嘅計時器係冇換過。」Edison的號碼原本是A5716,後來換作A5654。
Edison解釋身邊有很多愛他的人都跟他說,要遠離7這數字,因此他把電話號碼都改掉,就連美國洛杉磯住所的地址也因為有7,而決定搬家,他直言:「遠離7字後,運氣都好啲。」Edison表示剛從洛杉磯回港,不知是否真的被取消資格,但已不重要:「我要做嘅事都完成咗,亦都係一個唔錯嘅時間跑完,知道有好多年輕人開始跑步,只係唔明點解有一班人要將咁正面嘅嘢變成負面。」他稱早已習慣被傳媒挑剔,五、六年前可能會很氣憤:「大家有眼睇,識貨就知道發生乜事,知道有人支持我,唔覺得一兩本書可以影響到我,我知自己做乜。」

Popular Posts