[娛樂] 姚樂怡圍村新抱接生B令

圍村新抱姚樂怡 接生 B令( 2012-01-28 )
姚樂怡圍村新抱接生B令


[轉載/Youtube] 姚樂怡早前被本報踢爆今年將與拍拖8年的圈外男友吳俊匡(Alan)結婚,前晚樂怡與Alan在中環影婚紗相,並正式宣佈婚期。樂怡說Alan是圍村人,Alan爺爺更開口催生仔,令她感到有壓力。

姚樂怡與未來老公吳俊匡前晚在中環一間酒吧拍攝婚紗相,於在場記者要求下,Alan即場錫了樂怡臉珠一啖,甜蜜滿瀉。

爺爺恨曾孫
戴上鑽戒的樂怡一臉幸福,她透露婚禮已定於今年4月26日舉行,並會在Ritz Carlton酒店擺35至40圍宴請親朋,樂怡說:「6月26號係我哋嘅拍拖周年紀念,但Alan唔想太遲,所以提早啲。」問樂怡是否奉子成婚才急着結婚,她笑說:「Alan係圍村人,佢爺爺見到之前報道話我有咗即好開心話『係就好』,其實我只係肥咗,好彩佢啲唐兄弟生咗BB,可以頂住先。其實我就鍾意女,老公話冇所謂,但都唔一定要生龍B。」
樂怡還透露Alan在日本的求婚過程:「去年6月同獎門人去大阪拍嘢,Alan帶埋個識日文嘅朋友飛過嚟搵我,仲喺iPad整咗啲相,串連埋就係『I love you!Will u marry me?』之後向我求婚,好感動。」

Popular Posts